Po wybraniu dostawy z wyceną indywidualną, możesz zapłacić za towar. W ciągu 2 dni otrzymasz informacje o koszcie dostawy naszym transportem lub spedycją.
Uwaga: W cenie nie jest zawarty montaż. Transport do pierwszych drzwi/bramy. Proszę o sprawdzanie stanu towaru przy odbiorze – jest to podstawą do ewentualnej reklamacji. W przypadku zwrotu towaru odbiorca zostaje obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości 20% wartości zwracanego towaru + koszty wysyłki/dostawy.
Informujemy, że wszystkie urządzenia wymagające stałego podłączenia do sieci wodnej, elektrycznej lub gazowej muszą być podłączone tylko i wyłącznie przez firmę serwisową posiadającą do tego niezbędne uprawienia (w tym autoryzacje producenta), a po zakończeniu montażu musi zostać wystawiony protokół uprawiający klienta do możliwości rozpoczęcia użytkowania urządzenia; protokół ten musi zostać wysyłany e-mailem do sprzedającego w terminie 7 dni od daty montażu – w przypadku nie zastosowania się do tych zaleceń sprzedawca nie będzie uznawał gwarancji, jednocześnie informujemy, że urządzenia wymagające stałego podłączenia do wody, muszą zostać dodatkowo wyposażone w uzdatniacz wody użytkowany zgodnie z zaleceniami producenta, w przypadku jego braku gwarancja również nie będzie uznawana.
+48 535 224 224
+48 885 333 777
Gastro Partner © 2023. Wszystkie prawa zastrzeżone
+48 535 224 224
+48 885 333 777
Gastro Partner © 2023. Wszystkie prawa zastrzeżone